sobota, 28 lipca 2012

Affricano !

Odkąd pamiętam zawsze interesowałam się afryką , byłam w niej tak zakochana ,że chciałam studiować afrykanistykę , ale uff przeszło .Postanowiłam wykorzystać owy motyw do dekoracji najzwyklejszej butelki po piwie ;) i 2 malutkich doniczek ceramicznych. A najlepsze ,że do tego potrzebowałam nie wiele .. nie kosztuje to tak dużo jak inne potrzebne ,,składniki'' do decoupage ( są one strasznie drogie) ja staram się używać jak narazie zamienników ;)

Tak więc do afrykańskiego motywu potrzebowałam serwetkę , rafię , oczywiście brązowa farba akrylowa i lakier. To wszystko o ile nie pominęłam czegoś ;)
Dołączam zdjęcie ;) By przybliżyć , że tak naprawdę z byle czego , można zrobić coś . ;)

Pozdrawiam hobbystów i czytelników blogów ! ;)

p.s Dziękuje jednej osobie za pomoc w wybraniu bloga --- Ada dzięki ! ;)

2 komentarze:

  1. nie ma za co bejb... obyś wytrwała w tym co robisz...

    PS. taka mała rada: opisuj i rób zdjęcia poszczególnych etapów, materiałów jakich użyłaś itd

    OdpowiedzUsuń