sobota, 28 lipca 2012

Lato , wakacje to czas marzeń i realizacji. Ja pragnęłam realizować się w technice ozdabiania wszelkich przedmiotów , wszystkim co wpadnie do głowy . Technika zwana jest DECOUPAGE.Zawsze pragnęłam spróbować tak więc oto moje pierwsze próby , mam nadzieje , że choć w ułamku się podobają ;) 
Wszelkie rady bądź uwagi proszę pisać w komentarzu , chętnie odpiszę. ;)

Serwetnik w pierwotnym stanie był drewniany i stary , zapomniany gdzieś na strychu , postanowiłam ,,obudzić w nim duszę'' . Pomalowałam białą farbą akrylową ( 2 razy) ,polakierowany lakierem akrylowym , by dodać mu ,,tego coś co przyciągnie oko'' . Następnie uzbierałam malutki bukiet , przewiązałam kokardką i przykleiłam.Myślę ,że bukiecik ten nadaje zarazem i skromnego szyku jaki i pewnej słodyczy.
Mała rada : każdy bukiecik czy kwiat , który zechcesz wykorzystać do przyklejenia , polecam polakierować lakierem do włosów , nada mu lekkiego połysku i wysuszy. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz